Tänään vain vihoviimein jonkun kavereistani lataamaan saman moba pelin, mitä itsekin pelaan!
Ja kaiken huipuksi sain mun ystävän, jonka kanssa olin puhumatta 5 pitkää vuotta... No sitten odotettiin ja odotettin muutama tunti että se peli latasi, asensi ja päivitti kaikki mitä on tapahtunut.
Ja sitten vihoviimein kun päästiin peliin, niin eiköhän kaveri invinyt myös  omia kavereitaan.. jotka on pelannut kauemmin kuin minä. Ja näin kun minä olen unranked ( ei minkään asteista tasoa) ja sit tää tantta on Silver ( proncen yläpuolella, eli ihan ok tuolle servulle)  niin tietenkin se tantta oli erittäin koppava.
Kaveri joutuu pelaamaan muutaman pelin botti pelejä... ja kun kysyin siinä pelissä, että minne kukakin menee?
Että meneekö ketkä ylös? ketkä siihen keskellä olevalle lanelle ja kuka menee alas ( kentässä on kolme "polkua" ylhäällä, keskellä ja alhaalla... botti peleissä 2 menee ylös, 1 keskelle ja 2 alas)  
Niin tietenkin koppavuuden multi huipentuma toteaa "no onko sillä mitää väliä, tää on botti peli"   ja sitten pelissä oon ensin vain, että selvä... se menee keskelle.. hyvä.. 
Koitan soittaa kaverille skypessä, että voin neuvoa paremmin että miten pitää toimia....
Lopputulos oli se, ettei kaveri vastaa skypessä... vaa juttelee koppavalle tantalle... joka ei edes neuvo sitä tekemään mitään....   kaveri päätyy ostamaan vääriä tavaroita, seisomaan väärissä paikoissa, targettaamaan vääriä kohteita... ja mitä kaikkea muuta voikaan tapahtua väärin minkä olisi voinut estää jos oisi vastannut?
..
Peli sujuu ihan ok,  olin itse supportti, joka vain oli  hiileri (kunnon ambulanssi! :)   )  että kaikki on silleen ok.
Niin neiti koppava tulee keski-lanelta ja tulee hiilaamaan.. ja on silleen " oho,.. enkö ois muka saanu hiilata sua?"
Totesin kylläkin, että tämä yksi bottipeli on viimeinen minkä suostun pelaamaan sellaisessa paikassa missä ignorataan ja ollaan täysin eriarvoisia. Kaveri tosin ei ymmärtänyt että miksi kyseessä oli tälläinen asia....
Vau.. eli odotin ihan turhaan muutaman tunnin, että pääsisin auttamaa kaveria... pelaamaan mukavia pelejä sen kanssa ja oikeasti pitää hauskaa samalla kun pelataan...  väärin kävi, en siedä sen kavereita.. en jaksa olla vaan ilman skype puhelua ku ei viitti näpyttää ja pitää toista hengissä samalla.... 
yksi peli joka kesti 30min oli siis kaiken tämän odotuksen ja turhallisen innostumisen arvoinen...
Kait olen itsekeskeinen ja olisin halunnut enemmän huomiota kaveriltani, mutta ei sille kai sitten voi mitään.
Se on vain sitten pakko pelata yksin, tai miehen  ja sen kavereiden kanssa ku omat kaverit ei tee muuta ku ignoraa peleissä....