Olipas eilen kiintoisa keskustelu koulussa meidän ryhmänohjaajan kanssa,
se nimittäin on huolissaan minusta kun vietän niin paljon aikaa yksin. 
Hän miettii, että miten minä jaksan, tarvitsenko jotain apua (kuraattori, psykologi jne.. )
Oikeasti se että hän perustaa tämän "diagnoosin", että olen vakavasti
masentunut ja eristäynyt nuori vain koska vietän aikaani yksin? Aivan...
kyllä jokainen jos haluaa keskittyä koulunkäyntiin eikä tunnilla
hihittämiseen ja kavereille puhumiseen on eristäytynyt ja masentunut nuori.
Johtopäätös, älä ole yksin vaan häiriköi mahdollisimman paljon tunneilla toisten kanssa
ettei sinua vain leimata masentuneeksi ja eristäytyneeksi nuoreksi.

Koitin selittää sille, että en ole masentunut vaan en koe kuuluvani ryhmään.
Ja nykyisin olen melkeinpä omasta tahdostani yksin tietyissä tilanteissa.
Juttelen kyllä ryhmäläisten kanssa, käyn kahviossa niiden kanssa kahvilla
Mutta  joskus vietän omassa rauhassa aikaa, koska haluan.. onko se muka väärin?
No kysyihän se sitten, että voiko soittaa mun koulutusvalventajalle...
sanoin että siintä vain. Niin eiköhän se sitten tänään jo soittanut mulle, sovittiin aikakin
että koska nähdään ja jutellaan kivoja asioita...  -.-'
...  Ymmärtäisin tämän tilanteen että jos mulla olisi paljon hylättyjä kursseja,
numerot laskenut, luvattomia poissaoloja tai jotain merkkejä että olisin masentunut.
 Mutta mun opintokortissa on kaikki kiitettävää no okei on siellä kaksi hyvää ....
mutta  ei yhtään tyydyttävää.  
Opiskelut ei ole kärsinyt tai mene huonosti...joten miksi mun tilasta pitää huolestua?

No sovin ensiviikon tiistaille tapaamisen, jota varten tulostan oman tämän hetkisen opintokortin,
etsin tehdyt tehtävät, jotka on myös kiitettäviä... Ja kirjoitan virallisen valituksen opettajista
JOS eivät lopeta tämä turhanpäiväistä ahdistelevaa toimintaa. Ymmärrän kyllä, jos vain kysyy
että miksi olen yksin sekä sanoa että jos on jotain mistä haluaa puhua niin
voi puhua tälle tai vastaavaa. Mutta en ymmärrä tätä!
Jokaisessa koulussa missä olen ollut, on ollut aina jotain vastaavaa koska en vain halua
tehdä tiettyjä asioita. Nyt on nimittäin mittatäys olemaan opettajien silmätikku.....
Ilman mitään hyvää syytä...