Tänään olikin asteen verran kiintoisa päivä koulussa, tosin aika lyhyt.
Kävin koululla vain pyörähtämässä pariksi tunniksi, kunnes tajusin että oon kipeä. enkä voi olla siellä.
Varasin ajan terveyskeskukseen mun 2vko kestäneen kurkkukivun takia joka on vain pahentunut..
Sain sen ajan silleen ihan hyvin, ongelmana oli vain se.. ettei ne voinut tehdä mitään.
Totesi, että pika crp (tulehdusarvot) näytti normaaleilta. Ei ole angiina, mutta kuumetta on eikä ääntä lähde.
Sen ratkaisu oli lähettää minut päivystävälle lääkärille... joka ei löytänyt näkyvää tulehdusta, mutta
kun mainitsin väsymyksen niin tämä laittoi lähetteen labraan..  huomenna aamusta sitten verikokeisiin ja nieluviljelyyn..
koska tämä alkoi miettiä ja epäillä että minulla ehkä olisi kilpirauhaset tulehtunut.

Huomenna siis selviää vain sen verran, että tiedän paljon minusta otetaan verta.. ja vasta ensiviikolla tiedän että
onko minulla jokin pöpö kurkussa vai onko minulla kilpirauhasen tulehdus.
Järkyttävää ravaamista paikasta toiseen, vain ja ainoastaan kurkkukivun takia.. joka ihan hyvin voi johtua
rakkaan koulun yli tehokkaasta ilmastoinnista o.O 

En valita nyt liikaa, mutta oli tästä kaikesta hyötyä... koska olin niin hyvä tyttö niin sain......DSC05642-normal.jpg
.. älyttömän söpön tarran!! :'D

Nyt vain keittoa ja lämmintä kaakaota, koska mulla on paras äiti ja se toi mulle sellasii kotiin
ku itte oon nyt vähä voimattoman olonen ja väsyny <3  Sekä tietenkin mun isä on myös ihan paras ^w^ 

Eli, tarran voimin huomiseen päivään!